Wednesday, November 26, 2008

2 weeks away ...

to my dearest en. blog,
i am two weeks away from the event and i'm struggling to bring out my artistic touch for the dulang hantaran... alangkah indahnye jika ade miss g4 and manj around to help me out with this whole thing... yer kawan2...selama ni hantaran2 utk abg2 saye dan kakak2 saye kawen were under the responsibility of my 3rd sibling, whom now is in College Station, Texas.. utk pengetahuan semua, hanye tangan die je yg lembut dan creative dari kitorang sume...tangan gue?? hehehe...mcm haram...tangan kayu....

oh ye...perlu diberitau di sini..yang mengerje kan bende nih stakat ni ialah saye dan mak saye...saye rase tgn mak saye pon keras cam saye...dan saye pon tatau mane akak saye tu dapat talent tangan lembut sket.... musykil nih!!

setelah lebih kurang mengadap bende ntah hape2 nih dari pagi tadi, kami telah berjaya menggubah 2 barang,dan terase seperti kunun cam terer...tapi hehehe...segan nak tunjuk kat sini, nnt jipak tgk die misti gelak kan... hehehe..nnt laa dah siap sume gue letak laa... kalo tak nnt tak SEPRAISSSSS!!!!! kannn???

ok lah, mak saye telah berbuih mulut memanggil saye utk makan nasik...so, saye pon lapa ni..tak brekfes lagi....bau goreng telur ni sungguh menggoda jiwa saye ...till then.... saye gi makan dulu... nanti saye sambung lagi ye!!

3 comments:

heliocentrism said...

whoaa.. dasat. 2 minggu lagik eh seblom separuh badan jadik milik org eh. lol.

miss nugget said...

separuh badan ke???dah separuh ke mase tu??? kerrr???

Joy said...

tangan saya creative ye :) (sampai tersembul gigi saya dan kepet suara saya